sammenforelverum+ Spørsmål og svar
Hva er sammenforelverum+?
sammenforelverum+ er navnet på vår nye satsing. Vi introduserer sesongkort i abonnementsform. Nå kan du velge mellom å kjøpe for ett år om gangen, eller å tegne abonnement som du så lar løpe så lenge du måtte ønske.
Hvorfor bør jeg velge sammenforelverum+?
Med sammenforelverum+ vil du slippe å betale en stor sum hvert år, dette fordeler seg utover året og du velger selv hvor lenge du vil abonnere. Du kan med andre ord altså synge Optimist fra samme sete år etter år, uten å måtte tenkte på fornyelse og frister.
Hvor lenge binder jeg meg?
Hver gang du signerer abonnement i sammenforelverum+ binder du deg for 6 måneder. Etter 6.måneder kan du si opp når du vil, men det vil være 1 måneds oppsigelsestid.
Hva får jeg de månedene det ikke er kamper?
De månedene det ikke er kamp får du:
- Beholde ditt sete til neste sesong. Du risikerer ikke å miste stolen din
- Gratis inngang til treningskamper
Kan prisene endre seg?
Prisene kan både synke og stige. Men du som kunde vil alltid bli varslet i god tid hva prisen kommer til å bli.
Når blir pengene trukket?
Når du signerer abonnement hos Elverum, vil du bli trukket med en gang. Deretter vil du trekkes samme dato hver måned.
Har jeg angrerett/refusjonsrett?
Abonnementet har en bindingstid på seks måneder pluss en måneds oppsigelse. Det vil si at du er bundet til å betale for syv måneder når du kjøper abonnement. Etter dine seks måneder med bindingstid er over kan du si opp abonnementet ditt når som helst, betale en måneds oppsigelse så er det ferdig. Du står alltid fri til å kjøpe et nytt abonnement ved et annet tidspunkt, om du skulle ønske dette.
Er det mulig å betale for 1 år av gangen?
Ønsker du å betale hele summen på en gang kjøper du det tradisjonelle sesongkortet.
Jeg hadde sesongkort forrige sesong, og får nå kun opp muligheten til å betale fullpris, hva gjør jeg?
Systemet kan kun ha en kategori liggende på reserverte seter, og for de fleste vil dette være fullpris. Ønsker du å betale hver måned, sender du en mail til ida@ehh.no slik at priskategorien blir endret. Dette gjør du også dersom du kun får opp abonnementsprisen og ønsker betale full pris.